:: නූල් රෝදයට බලය කවමු ►►►►

Sunday, March 8


විශාල කර බැලීමට රෑප සටහන මත Ctrl+Click කරන්න

අවශ්‍ය දේවල්
1.කුඩා ඇනයක් (ටින්ටස් ඇනයක් තමයි මම ගත්තෙ)
2.ඉරටු කැබලි 2 ක් (එකක් කෙටියට සහ අනික දිගට )
3.රබර් පටියක් ( ලී රෝදෙ දිග + ඉටිපනදම් කැබැල්ලෙ දිගට පොඩ්ඩක් අඩු දිගකින් යුතු)
4.ලී නූල් රෝදයක් ( මේක හොයාගන්න ටිකක් අමාරැයි. දැන් මේව අඩුයි)
5.ඉ‍ටිපන්දමකින් කපාගත් කුඩා කොටසක්

මුලින්ම කුඩා ඇණය සවි කරන්න.කුඩා ඉරටු කැබැල්ල රබර් පටිය තුලින් දමා ලී රෝදයේ සිදුරෙන් ඇතුල් කරන්න. ඉටිපන්දමකින් රෑප සටහනේ ආකාරයේ කුඩා කොටසක් කපා ගන්න. මැද ඇති නූල අයින් කර සිදුරක් විදගන්න. (රත්කරපු ඇණයක් මගින් පහසුවෙන් විදින්න පුළුවන්) රබර් පටිය එම සිදුර තුලින්ද දමන්න. දිග ඉරටු කැබැල්ල රබර් පටියේ එම කෙලවර තුලින් ඇතුල් කරන්න.

දැන් රබර් පටිය ආතතියටත් ඇඹරීමටත් ලක්වන පරිදි රෑප සටහනේ පරිදි නූල් රෝදය එක අතකින් අල්ලා අනෙත් අතින් දිග ඉරටුව කරකවා බිමින් තබන්න. නූල‍් රෝදය සෙමෙන් ඉදිරියට ඇදෙනු ඔබට දැක ගත හැකි වේවි.


මේක ඇත්තටම මම 1 ව‍සරෙ විතර ඉන්න කොට හදපු එකක් මට මේක කියල දුන්නෙ කවුද කියල මතක නැහැ. මට සෙල්ලම් වාහන ගොඩක් තිබ්බ ඒත් මමම හදාගත්තු මේ සෙල්ලම් බඩුවට තරම් ඇල්මක් ඒවට තිබ්බෙ නෑ.

මට කියන්න ඕනෙ උනේ මේකයි. අද ලංකාවෙ ඉන්න පොඩි අයට මේවගේ දෙයක් තමන්ම හදාගෙන විනෝද වෙන්න තරම් වෙලාවක් නෑ එවගේම උවමනාවකුත් නැහැ. ඉතින් නිර්මාණශීලීත්වයක් දියුණුවෙන්නෙ කොහොමද? මම අහල දැකල තියනව ජපානෙ ඉන්න පොඩි අය ඉලෙක්ට්‍රොනික් පරිපථ වලින් පොඩි කාලෙදිම, එක එක වාහන, රොබෝල, වගේ දේවල් හදල තරඟ පවා තියනව. පාසල් වලින්ම ඒවට ඒගොල්ලන්ට අනුබල දෙනව. ඉතින් ඒ අය ලොකු වෙලා අළුත් නිර්මාණ ලෝකෙට බිහි කරනව. අපේ දරැවන්ට ශිෂ්‍යත්ව පන්තියි, OL ,AL පන්තියි මිසක් ඉන් බාහිර දේවල් හිතන්න කරන්න කියන්න අවස්ථා නැති වෙලා තියනව.

ලොකෙට අළුත් නිර්මාණයක් දායාද කරන්න PhD ඕනෙ නෑ. අළුත්,වෙනස් විදිහකට හිතල ඒක ක්‍රියාත්මක කරන්නයි අවශ්‍ය. අනික අළුත් නිර්මාණයක් ගැන හිතන්න කිව්වම අභ්‍යාවකාශ තාක්‍ෂණය වගේ ලොකු ලොකු දේවල් ගැන හිතල, නිර්මාණ බිහි කරන්න බය වෙන්න එපා. එදිනෙදා තමන් මුහුණ දෙන ප්‍රශ්නයකට විසඳුමක් ගැන කල්පනා කරන්න. උදාහරණයකට Paper Clip එක අරන් බලන්න ඒක මොනතරම් සරල ඒත් මොනතරම් ප්‍රයොජනවත් නිර්මාණයක්ද?



1 comments:

Narada said...

පොඩි පාඩමක් එක්ක වටිනා උපදේශයක්. ඇත්තමයි අපේ රටේ මෙවැන්නක් නැති තරම් තමා, එකයි අපි මේ තත්වේ ඉන්නේ.